ÚJ munkalehetőség a PickUp Kft.-nél!

 

Az alábbi munkakörök betöltésére keresünk munkatársakat:

1. Hírközlési tervező, segédtervező

2. Telephelyvezető, raktáros

3. Műszaki előadó

4. Üzemeltetési vezető, mérnök

5. Ügyfélszolgálati és értékesítési vezető

6. Hírközlési hálózat szerelő

7. Értékesítő ügyfélszolgálati munkatárs

8. Ügyvezető asszisztens 


 

 

 

6. Hírközlési hálózat szerelő

Feladatok:

  • Koaxiális, optikai, FTTH és sodrott érpáras hírközlő és irodai, üzemi hálózatok építési, üzemeltetési és karbantartási munkáinak és az ehhez kapcsolódó egyéb feladatok ellátása. 
  • Előfizetői csatlakozások kiépítése, modemek, onu-k telepítése, beállítása. 
  • Az előfizetői végberendezések, tv-k, routerek, számítógépek beállítása és azok beállítási hibáinak behatárolása és kijavítása.
  • A rendes munkaidőn kívüli javító, karbantartó ügyeleti, készenléti feladatok ellátása.

 

Elvárások:

  • Szakirányú, legalább középiskolai vagy szakipari végzettség.
  • B-kategóriás jogosítvány.
  • Egészségügyi alkalmasság (magasban végzett munkára való alkalmasság).
  • Ápolt és jó megjelenés és kommunikációs készség, ügyfélorientált személyiség.
  • Fiatalos, dinamikus mentalitás, nagy munkabírás, kiváló problémamegoldó képesség.
  • Megbízhatóság, önálló, precíz munkavégzési képesség, szervezési, áttekintő képesség, együttműködési készség.
  • Számítógépes ismeretek (Windows, Linux).

 

Előnyt jelent:

  • Koaxiális és optikai hálózatok szerelésében szerzett szakmai tapasztalat, gyakorlat.
  • Általános hírközlési, informatikai vagy elektronikai ismeretek (IP hálózatok, telefon technika, analóg technika).
  • Projektmenedzseri, kereskedelmi tapasztalat.
  • Angol nyelv ismerete.
  • C kategóriás illetve gépkezelői, targoncavezetői jogosítvány.

 

Amit kínálunk:

  • Változatos munka.
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
  • Kiváló munkahelyi légkör.

 

Munkavégzés helye és ideje:

  • A társaság komáromi telephelyén és Komárom-Esztergom megye területén,
  • Munkaidő: 8.00-17.00 között.

 

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával, bérigény megjelölésével lehet első körben 2017. október 31-ig az ujmunka@pickup.hu e-mail címen, tárgyban a pályázott munkakör feltüntetésével.

Figyelem!

Fiatal pályakezdők vagy szakirányú iskolával rendelkező, de eddig más területen dolgozók jelentkezését is várjuk!

 

 

 

 

 

7. Értékesítő ügyfélszolgálati munkatárs

Feladatok:

  • A társaság ügyfélszolgálatán az ügyfelek udvarias fogadása, gyors és pontos kiszolgálása, naprakész információk nyújtása a hírközlési (Internet, TV, Telefon, stb.) szolgáltatásokról, termékekről, akciókról.
  • Aktív értékesítési tevékenység, kiegészítő és kapcsolódó szolgáltatások ajánlása, bemutatása, értékesítése.
  • Általános ügyfélszolgálati ügyintézés, telefonos, e-mailes és személyes kapcsolattartás, tájékoztatás a nyújtása szolgáltatásokról, adminisztráció, ügyféllevelezés.
  • Rendelések, kérések, hibabejelentések, panaszok, reklamációk felvétele (telefonon, személyesen, faxon, e-mail-ben) és rögzítése az ügyfélnyilvántartó rendszerben. Haladéktalan intézkedés, az érintett szervezeti egységek bevonása, értesítése. A megoldást követően az ügyfél értesítése a megoldásról.
  • Beérkező telefonhívások fogadása, megválaszolása, tájékoztatás nyújtása a szolgáltatásokról telefonon, írásban, az ügyfelek írásos panaszainak megválaszolása írásban.
  • Az ügyfélszolgálati munkához a társaság általános szerződési feltételeinek pontos ismerete és a változások nyomon követése, az ismeretek folyamatos karbantartása, az adminisztrációs folyamatok ismerete és betartása.
  • Kiadott termékek, értékesített szolgáltatások számlázása, termékek gyári szám szerinti nyilvántartása a számítógépes nyilvántartó rendszerben (bevételezés, kiadás), garancialevelek, szállítólevelek kezelése.
  • A termékek polcokra való helyezése. Áruátvétel, közreműködés a leltározásban.
  • Szervizes ügyintézés és adminisztráció.
  • Készpénzkezelés.

 

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség, (felsőfokú végzettség előny).
  • Legalább néhány éves ügyfélszolgálati, értékesítési vagy ügyfélkezelési tapasztalat.
  • Fiatalos, pozitív hozzáállás, dinamikus mentalitás, értékesítői véna, kiváló stressztűrő és problémamegoldó képesség, nagy munkabírás. 
  • Szívesen dolgozik csapatban, de önálló munkavégzésre is képes, munkája pontos, precíz, rendszerezett, megbízható. Szervezési és áttekintő képességgel rendelkezik.
  • Ápolt, megnyerő külső, jó kommunikációs készség, ügyfélorientált személyiség.
  • Irodai számítógépes alkalmazások alapos ismerete és gyakorlott használata.
  • Kiváló együttműködési készség más szervezeti egységekkel, kollegákkal.

 

Előnyt jelent:

  • Értékesítői, ügyfélszolgálati, kereskedelmi, projektmenedzseri tapasztalat.
  • A hírközlési szolgáltatási, kommunikációs piac és kapcsolódó termékek ismerete.
  • Angol vagy német nyelv ismerete.
  • B kategóriás jogosítvány.
  • Általános hírközlési, informatikai vagy elektronikai ismeretek (IP hálózatok, telefon technika, analóg technika).

 

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely, sikeres csapatmunkában való részvétel.
  • Kihívást jelentő, változatos munkavégzés.
  • Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
  • Széles körben felhasználható Cafeteria keret.
  • Kiváló munkahelyi légkör.

 

Munkavégzés helye és ideje:

  • A társaság komáromi ügyfélszolgálati irodája.
  • Munkaidő: 8:00-17:00 és 11:00-20:00 között rendszeresen változó beosztásban.

 

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával, bérigény megjelölésével lehet első körben 2017. október 31-ig az ujmunka@pickup.hu e-mail címen, tárgyban a pályázott munkakör feltüntetésével.

 


 

 

 

 

8. Ügyvezető asszisztens

Feladatok:

  • Az ügyvezető munkájának teljeskörű támogatása, segítése. Elvégzi az ügyvezető szakmai
    tevékenységével kapcsolatos adminisztratív teendőket.
  • Értekezletek, tanácskozások, megbeszélések, rendezvények szervezése és előkészítése.
  • Megbeszélésekről jegyzőkönyv készítése, vezetése, nyilvántartása, kezelése.
  • Általában ez egyes ügyvezetői és egyéb feladatok, jelentések, projektek határidejének koordinálása.
  • Prezentációk, statisztikák, jelentések, kimutatások határidőre történő elkészítése.
  • A havi záráshoz, számlázáshoz (teljesítésigazolás, szállítólevél) szükséges dokumentumok elkészítése.
  • Dokumentációkezelés, iratnyilvántartási rendszer, irattár, iktatás vezetése, postázás koordinálása.
  • Bejövő és kimenő posta kezelése. Szabadságtervek, létszámnyilvántartás, jelenléti ív vezetése.
  • Szerződések előkészítése, nyilvántartásának vezetése, módosítása magyarul, angolul egyaránt.
  • Közreműködik pályázatfigyelésben, pályázatok írásában, a nyertes pályázatok megvalósításában,
    a pályázati elszámolásban, az ehhez kapcsolódó beszámolók elkészítésében.
  • Irodai feladatok ellátása (iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, adminisztratív ügyintézés,
    posta, nyilvántartások vezetése, kapcsolattartás telefonon és e-mailben, stb.)
  • Irodai eszközök, készletek ellenőrzése, rendelése, beszerzése.
  • Gépjármű-nyilvántartás, szervízelés koordinálása.
  • Raktárkészlet figyelése, szerszám nyilvántartás vezetése. Anyagbeszerzés, árajánlat bekérése, egyeztetés
    az ügyvezetővel, ügyintézés, beszállítások leszervezése.
  • Az ügyvezető programjainak szervezése, előkészítése, nyilvántartása.
  • Kapcsolatot tart a társaság partnereivel, látogatások, megbeszélések szervezése, időpontegyeztetés, azok
    zökkenőmentes lebonyolítása, vendégek, látogatók fogadása, részt vesz a találkozókon, megbeszéléseken
    azokról jegyzőkönyvet vezet. Megbeszéléseken szükség esetén fordítási, tolmácsolási feladatok ellátása.
  • Egyéb asszisztensi és HR-feladatok ellátása. Vállalati szintű projektekben való részvétel.

 

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség, minimum 2 év vezetői asszisztensi tapasztalat, irodai feladatok ellátásában.
  • Megbízhatóság, lojalitás az ügyvezetőhöz és a munkáltatójához.
  • Ápolt, megnyerő külső, jó kommunikációs készség (telefonon és írásban).
  • Átlagon felüli szervező- és kitűnő, gyors problémamegoldó képesség.
  • Word, Excel, Internet magasfokú ismerete. Gyors, precíz, önálló munkavégzési készség.
  • Rendszerszemlélet. Terhelhetőség, rugalmasság, magas belső motiváció.
  • Műszaki beállítottság, határozottság, kitartás, precizitás, magabiztos fellépés.
  • B kategóriás jogosítvány.
  • Tárgyalási szintű angolnyelv ismeret. (szóban és írásban egyaránt).

Előnyt jelent:

  • Vezetői asszisztencia területén szerzett munkatapasztalat, gyakorlat.
  • Pályázatírásban, pályázatok elszámolásában szerzett tapasztalat.
  • Gyors és gépírási ismeretek, gyakorlat.
  • Magasabb szintű számítástechnikai ismeret.
  • Hírközlési, elektronikai iparban töltött évek.

Amit kínálunk:

  • Stabil hosszú időre tervezhető munkahely.
  • Kihívást jelentő, változatos munkavégzés.
  • Az eredményes munka erkölcsi és anyagi elismerése.
  • Széles körben felhasználható Cafeteria keret.
  • Kiváló munkahelyi légkör.

Munkavégzés helye és ideje:

  • A társaság komáromi irodájában.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával, bérigény megjelölésével lehet első körben 2017. október 31-ig az ujmunka@pickup.hu e-mail címen, tárgyban a pályázott munkakör feltüntetésével.

 

 

 

Médiapartnereink:

Körzeti televízió